در این مقالهی بسیار کاربردی شما با ۵ اصل در تبلیغنویسی حرفهای محصولات آموزشی آشنا خواهید شد و میتوانید با رعایت نکاتی که در این مقاله ذکر خواهد شد یک صفحه محصول را کاملا به صورت اصولی تبلیغنویسی کنید.
اگر در کسب و کار اینترنتی خود در حوزهی آموزش و پکیجهای آموزشی فعالیت دارید میتوانید با این ۵ اصل در تبلیغنویسی حرفهای محصولات آموزشی موفق ظاهر شده و کاربران خود را ترغیب به خرید محصولات خود نمایید.
قبل از شروع و توضیحات ۵ اصل در تبلیغنویسی باید توجه داشته باشید که تا میتوانید تبلیغنویسی صفحهی محصول شما باید کامل و طولانی باشد، این صفحه به مثابه این است که یک فروشنده در فروشگاه خود به توضیح یک کالا برای مشتری خود میپردازد.
شاید سوالی که برایتان پیش میآید این است که کسی حوصلهی مطالعهی یک متن طولانی را ندارد.
شاید این گفته درست به نظر برسد اما ذهنیتی که در یک کاربر ایجاد میکند این است که محصول شما باید کامل باشد که توضیحات کاملی دارد و احتمال مطالعه بخشهای مهم آن افزایش پیدا میکند.
در تبلیغنویسی حرفهای محصولات آموزشی باید به گونهای عمل کنید که هیچگونه سوالی در ذهن مخاطب باقی نماند که دوباره از طریق ارسال پیام و یا تماس با شما در صدد رفع آن باشد.
بنابراین با ما همراه باشید تا این ۵ اصل در تبلیغنویسی حرفهای را در صفحهی محصول خود رعایت کنید.
اندازهی خطوط و پاراگرافها باید مناسب باشد.
سعی کنید در تبلیغنویسی حرفهای طوری عمل کنید که توضیحات شما به صورت یک دست دیده نشود.
به عبارتی اندازهی خطور و پاراگرف شما نباید بیشتر از ۵ خط کند، زیرا از حوصلهی کاربر خارج است که با دستهای از نوشتههای تو در تو مواجه شود و شما انتظار داشته باشید که کاربر شما توضیحات محصولتان را مطالعه نماید.
استفاده از عکسهای جذاب بین پاراگرافها
اگر از این اصل به درستی استفاده کنید شما تبدیل به یک تبلیغنویس حرفهای شدهاید.
در بین پاراگرافهای خود از عکسهای جذاب و مرتبط استفاده نمایید تا مطالعهی صفحهی محصول شما به تجربهای خوشایند در کاربر تبدیل شود.
سعی کنید تصاویر را از گوگل یا سایتهای دیگر کپی نکنید و به دنبال عکسهای خاص و سفارشی سازی شده برای سایت خود باشید میتوانید تصاویر را از لینکهایی که در زیر قرار داده شده استفاده استخراج با با نرم افزار فتوشاپ آنها را شخصی سازی نمایید.
حتما در تصاویری که قرار میدهید لوگوی سایت خود به همراه آدرس سایت خود را در آنها بگنجانید.
معرفی خودتان بعنوان مدرس دوره یا محصول
حتما خودتان را در تبلیغنویسی حرفهای محصول خود معرفی نمایید و اگر دستاورد و مدرک و تخصصی دارید کامل توضیحات آن را درج نمایید.
اگر برایتان مقدور بود تصویری از خود را هم در صفحهی محصول قرار دهید تا مخاطب احساس اعتماد بیشتری به سایت شما در او ایجاد گردد.
ارائه دمو یا پیش نمایش محصول
در ابتدای تبلیغنویسی حرفهای صفحهی محصول خود قسمتهای مهم و البته کوتاهی از محصول خود را قرار دهید تا کاربر بتواند با نحوهی آموزش شما آشنا شده و بهتر بتواند در خرید محصول شما تصمیم گیری نماید.
آخرین اصل در تبلیغنویسی حرفهای که در آخر صفحهی محصول شما نوشته میشود، سوالات متداول برای از بین بردن سوالهای احتمالی مخاطبان است.
در این اصل سعی کنید خودتان را به جای مخاطبان قرار دهید و به صفحهی محصول خود نگاه کاملی انداخته و هرگونه سوالی که ممکن است در ذهن مخاطب خطور کند را بنویسید و سپس پاسخ کامل را نیز پایین سوال درج نمایید.
منبع: پستآموز
۸ نکته طلایی برای افزایش فروش در سایت
چگونه یک متن عالی برای بنرهای تبلیغاتی بنویسیم؟